Інтерес рекламодавців до Twitter дуже великий, сервіс мікроблогів планує в 2011 році збільшити прибуток за рахунок реклами приблизно на 100 мільйонів доларів.
На даний момент вирішується, яким чином зробити рекламні твіти найбільш помітними для аудиторії. За даними Mashable, в одному з варіантів промо-твіти будуть постійно знаходитися у видимій частині стрічки оновлень, незалежно від того, наскільки далеко вниз користувач прокручує сторінку.
Нині користувачі Twitter можуть бачити в правій частині екрану серед інших "просувні" тренди і "просувні" акаунти. Зазвичай у списку трендів або рекомендованих акаунтів знаходиться не більше одного рекламного.
Раніше Twitter вже намагався впровадити агресивний рекламний додаток Quick Bar для iPhone. Проте від ідеї було вирішено відмовитися після того, як користувачі почали активно протестувати проти нововведення, перейменувавши
його в Dick Bar - на честь виконавчого директора Twitter Діка Костоло.