Twitter змінив назву: реакція експертів і користувачів

Поділитися
Twitter змінив назву: реакція експертів і користувачів © Илон Макс / Twitter
Більшість з них критикують нову назву.

Після 17 років використання культового логотипу синього птаха, мільярдер Ілон Маск змінив назву Twitter на X і представив новий логотип, поначаючи новий фокус створення «додатка для всього», пише Reuters.

У понеділок стилізований білий Х на чорному тлі став новим логотипом на веб-сайті Twitter, хоча синій птах все ще можна побачити в мобільному додатку.

Після того, як у жовтні очолив Twitter, Маск сказав, що він прагне створити додаток, який міг би пропонувати різноманітні послуги користувачам, окрім соціальних мереж, наприклад однорангові платежі, подібно до популярної програми WeChat у Китаї.

Новий логотип викликав неоднозначну реакцію користувачів і плутанину щодо того, як тепер будуть називатися твіти, а як експерти з маркетингу та брендингу заявили, що ребрендинг ризикує втратити роки визнання назви Twitter.

«Лише кілька брендів стали дієсловами або про них згадують у глобальних новинних виданнях так часто, як Twitter. Все, що ускладнює пошук або відкриття програми на захаращених екранах телефону, ризикує зашкодити використанню», — сказав Метт Роудс, керівник стратегії креативного агентства House 337, яке співпрацювало з британською телекомунікаційною компанією Sky.

Фернандо Мачадо, який раніше обіймав посаду директора з маркетингу в Activision Blizzard, Restaurant Brands International і Burger King, вважає, що ребрендинг зазвичай потребує часу, щоб до нього звикли, хоча й додав, що як користувач Twitter вже сумує за маленькою пташкою.

«Особисто я вважаю, що новий підхід виглядає дещо холодним і безособовим», — сказав він.

Користувачі розкритикували новий логотип, а найпопулярнішим у понеділок став хештег #GoodbyeTwitter.

У суботу Маск написав у Twitter, що незабаром «ми попрощаємося з брендом Twitter і, поступово, з усіма пташками».

У відповідь на твіт із запитанням, як твіти називатимуться під X, Маск відповів «x».

З моменту поглинання Маском компанія зіткнулася зі звільненнями, різким скороченням кількості рекламодавців і стрімким зростанням Threads — відповіддю Meta на Twitter.

Маск неодноразово використовував літеру X у своїх компаніях. У 1999 році він був співзасновником x.com як онлайн-банку, який пізніше перетворився на PayPal. Він викупив домен у PayPal у 2017 році, заявивши, що він має «сентиментальну цінність».

Домен x.com тепер перенаправляє на Twitter.

«Останні кілька місяців у Twitter були бурхливими, і я не думаю, що новий бренд вирішить всі проблеми. Це не стільки про переосмислення Twitter, скільки про побудову бренду навколо імперії Ілона Маска, включаючи SpaceX», — припустив Дрю Бенві, генеральний директор консалтингової компанії Battenhall.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі