До таких питань належать, зокрема, аборти, зброя, зміни клімату, громадянські права, охорона здоров'я, імміграція, національна безпека, податки і торгівля. Відзначається, що з часом цей список може бути розширений.
Для того, щоб розмістити подібні рекламні повідомлення, користувач повинен пройти процедуру сертифікації та підтвердити свою особистість і те, що він перебуває на території США. Проплачені рекламні пости будуть позначатися особливим знаком, щоб інші користувачі могли бачити, хто за них заплатив, і отримати більше інформації про рекламодавця.
Раніше прес-служба Twitter повідомляла, що у США близько 1,4 мільйона користувачів соціальної мережі Twitter були повідомлені про те, що вони взаємодіяли з обліковими записами, пов'язаними з так званої "фабрикою тролів" - російським "Агентством інтернет-досліджень".
Також видання The Times, журналіст якого поспілкувався з колишніми російськими "тролями", повідомляло, що так званою "фабрикою тролів" керує Євген Пригожин - бізнесмен, пов'язаний з президентом РФ Володимиром Путіним. Російські "тролі" працюють під пильним наглядом. За ними стежать із допомогою камер спостереження і штрафують за невиконання норм. Раніше їхня робота була націлена на те, щоб вплинути на думку російськомовної аудиторії. Та останнім часом почали з'являтися звіти про те, що повідомлення "тролів" на англійській мові стають все більш важливими. Аналітики вважають, що мета інформаційної війни Кремля полягає в підриві довіри до західних інститутів і підтримки певних осіб.