Цифровий двійник акторки Антоніни Хижняк з’явився у рекламі Білого Дому

Відео
Поділитися
Українка відреагувала на свій ймовірний діпфейк комедійним скетчем із маскою Трампа. А потім пояснила, що це стокове відео. 

Білий Дім опублікував у своєму офіційному акаунті Instagram рекламу законопроєкту про відміну оподаткування на понаднормову роботу. У відео фігурує популярна українська актриса Антоніна Хижняк. Вона, зокрема, відома за роллю Мотрі  у серіалі “Спіймати Кайдаша”. 

Інститут масової інформації (ІМІ) висунув припущення, що рекламу працівники прес-служби адміністрації американського президента Дональда Трампа згенерували за допомогою штучного інтелекту. А модель ШІ могла використати зовнішність Антоніни, адже в інтернеті є багато фото та відео з нею. У жінки з ролика Білого Дому навіть родимка на щоці у тому самому місці, що і в Антоніни. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений The White House (@whitehouse)

“Але тоді це означає, що будь-яка реальна людина, яка має цифровий слід, може бути відтворена у вигаданому контексті. І її зображення може бути використане в рекламі, політичних чи державних комунікаціях без її згоди. Поки що в нас немає розуміння, що з цим робити, але цей випадок має привернути увагу експертів із ШІ і дипфейків і підсвітити питання щодо непрозорості генеративного ШІ-контенту”, — вважає директорка ІМІ Оксана Романюк. 

Актриса заспокоїла глядачів повідомленням, що Білий Дім використав старе стокове відео. Також на подію вона відреагувала  комедійним скетчем. У ролику ніби-то Дональд Трамп торгується з Антоніною за те, скільки систем ППО він готовий віддати Україні за дозвіл використати обличчя актриси. Карикатурний президент США перед розмовою уточнює, чи є в Антоніни костюм. Так акторка натякає на розмову Трампа із Володимиром Зеленським в Овальному залі. 

Наприкінці ролика Хижняк тонко кпинить із останнього скандала за участі американського президента, де він при журналістах на подвір’ї Білого Дому вжив лайливе словосполучення із словом F**k.  

Дипфейки стають усе реальнішою загрозою. Наприклад, генеративний редактор відео Veo 3 від Google створює напрочуд реалістичні штучні ролики. Нещодавно YouTube заявив, що додасть цей сервіс на свою платформу для створення контенту у розділ Shorts. 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі