На південнокорейських корабельнях за три місяці був побудований 3 у світі.
Корабель-контейнеровоз Triple-E має довжину 400 метрів: більшу, ніж всі інші існуючі вантажні, пасажирські і військові судна. Він зможе перевозити 18 тисяч двадцятифутових контейнерів з середньою швидкістю у 19 вузлів. Складено корабель-гігант було всього за три місяці на корабельнях компанії Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering у південнокорейському Окпо.
Прискорене відео складання Triple-E було складено з 50 тисяч фотографій. Видно, що його збирають з готових блоків, як конструктор. Перший корабель з цієї серії отримає ім'я "Мерск Маккінні Меллер" (Mærsk Mc-Kinney Møller) на честь глави компанії Maersk, який помер у 2012 році.
Triple-E, хоча і буде найдовшим кораблем у світі до моменту відправки до замовника, яка очікується у червні, проте звання найбільшого корабля в історії залишиться за нафтовим супертанкером Knock Nevis, що ходив під норвезьким прапором. Цей танкер мав довжину 458 метрів, але був пущений на металобрухт через старість в 2010 році.
Triple-E створений для експлуатації на маршрутах між Східною Азією та Європою, причому наголошується, що через свої розміри він не зможе пройти через Панамський канал, і його не прийме жоден американський порт.
Всього датська компанія Maersk хоче роздобути флот з 20 таких кораблів. Незважаючи на значний розмір і дедвейт-вантажопідйомність у 165 тисяч тонн, його планують зробити дуже економічним: завдяки меншій швидкості він буде споживати на 37% менше мазуту. !zn
Читайте також:
Hyundai почав серійне виробництво першого у світі автомобіля на водневому паливі
Американські вчені створили біопаливо за допомогою бактерій
У США з успіхом пройшли випробування унікального військового дирижабля