Елементи живлення встановлені на капоті, даху, спойлері і задньому склі машини. Передбачається, що панелі дозволять заряджати батареї без підключення до мережі за допомогою розетки і вилки.
Випробування почалися ще в липні. За цей час було встановлено, що в гарний сонячний день заряду як на парковці, так і в русі, вистачає на 56 кілометрів. За даними Фонду безпеки руху Американської автомобільної асоціації, середньостатистичний водій в США проїжджає 47 кілометрів на день.
Варто відзначити, що ефективність зарядки енергетичних елементів зросла з 20% у колишніх моделей до 34% у нових, але вона різко знижується в похмуру або занадто спекотну погоду. "Оскільки сонячні панелі розроблялися для використання в космосі, необхідно домогтися їхнього здешевлення для комерційного використання в земних умовах", - заявив провідний інженер проекту Сатосі Сізукі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Раніше повідомлялося, що німецького виробника спортивних автомобілів Porsche, який входить в концерн Volkswagen, оштрафували на 535 мільйонів євро за дизельні двигуни, які викидали в повітря більше шкідливих речовин, ніж було дозволено.