Аналітичне агентство Brand Directory провело дослідження, яке показало, які бренди є найдорожчими у світі. Так, найдорожчим брендом у світі вже традиційно названо Apple, його вартість оцінюється в 355 мільярдів доларів. За ним ідуть бренди Google та Amazon.
А ось швидко став бренд TikTok, за минулий рік його вартість зросла на 215%. Так, його вартість у 2021 році становила 18,7 мільярда доларів, а на початок цього зросла до 59 мільярдів, він займає 18 місце у списку найдорожчих брендів.
Зазначається, що на вартість брендів вплинула пандемія. Так, розробка вакцин проти коронавірусу підвищила вартість фармацевтичних брендів, тоді як вартість туристичних залишається на рівнях до пандемії.
Найсильнішим брендом назвали WeChat. Перше місце у списку генеральних директорів у світі зайняв СЕО Microsoft Сатья Наделла.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Нагадаємо, платформа для публікації відео TikTok стала найпопулярнішим сайтом у 2021 році, навіть обійшовши пошуковик Google. Про це свідчать дані компанії Cloudflare.