У повідомленні йдеться про те, що в останні два тижні компанія ретельно аналізувала ефективність кожного роздрібного магазину і вибрала ті з них, які будуть закриті обов'язково. В результаті Tesla закриє в половину менше магазинів, ніж планувала спочатку.
Закриття магазинів дозволило б компанії знизити вартість своїх електрокарів на 6%. Разом з тим, часткова відмова від цього плану призведе до того, що вартість, навпаки, підвищиться на 3%. Наголошується, що поточні ціни на електрокари збережуться до 18 березня.
Після цього вартість зросте для Model S і Model X. Підвищення цін не торкнеться базової версії седана Model 3 за 35 тисяч доларів - тільки більш дорогої комплектації моделі.
Про рішення закрити частину роздрібних магазинів Tesla заявила наприкінці лютого. Рішення призвело до падіння вартості акцій компанії на 8%. Всього у Tesla 378 магазинів у різних країнах світу.