Японська корпорація Sony вибачилася перед клієнтами своєї ігрової мережі PlayStation Network у зв'язку з масовим витоком їх персональної інформації, зокрема - імен, дат народження, адрес проживання та електронної пошти зареєстрованих користувачів, а також їх паролів і ідентифікаторів.
Топ-менеджериSonyвибачилися перед клієнтамтрадиційнимяпонськимпоклоном.
«Мипроведемооновленнясистеми програмногозабезпеченняPlayStation3,-сказавглаваігрового підрозділукомпаніїКадзуоХіраї.-Узв'язкузцимвсім нашим користувачамдоведетьсязмінитипаролісвоїхрахунківу PlayStation Network,хочаярозумію,щодлянихцевикличевеликінезручності».
Витік стався врезультаті хакерськоїатакинаодин з інформаційнихцентрівSonyвКаліфорнії.Урезультатідо комп'ютернихзлочинцямпотрапилиособистідані77 млнінтернет-користувачів.
Проти компанії,яку звинувачували вненалежному захистіперсональнихданих,вСШАбувподанийпозов,якийможеотриматистатусколективного.
Поки не встановлено,чи отрималихакеридоступдо реквізитівкредитнихкарток клієнтів,але повністюгарантуватиїх збереженняпіслязломукомпанія неможе.