Twitter зробив найбільші кроки з оцінки позначених як мова ненависті повідомлень за 24 години. Саме цього вимагає від соціальних мереж Єврокомісія, повідомляє Financial Times.
Дані ЄС свідчать, що Twitter переглядав 80,2% всіх сумнівних повідомлень за визначений час. Таким чином, він покращив свій показник на 39% за період з травня. YouTube і Facebook покращили показники швидкості розгляду скарг до 62,7% і 89,3% відповідно. Таким чином, всі три компанії виконали європейські норми, які вимагають від них розглядати хоча б 50% проблемних повідомлень.
В цілому, цифри вказують на те, що компанії відреагували на політичний тиск на них з вимогою швидше реагувати на поширення мови ненависті. Вони розширили свої ресурси для перегляду скарг. Приміром, минулого року Facebook оголосив, що найме додатково 3 тисячі працівників для реагування на шкідливий контент.
Раніше Марк Цукерберг розповів про зміну алгоритму новинної стрічки Facebook. Соціальна мережа прийняла рішення знизити пріоритет новин від брендів і ЗМІ. Таким чином, користувач буде бачити більше новин від друзів, родичів і груп.