У ході гри StarCraft II гравці повинні керувати арміями і розвивати інфраструктуру, враховуючи короткострокові і довгострокові вигоди. Гравцям не завжди вдається роздивитися повну карту битви, тому їм доводиться діяти, покладаючись на інтуїцію, а не чіткі дані, і швидко реагувати на дії супротивника.
Штучний інтелект грав проти Даріо Вуніша і Гжегожема Коминча. Варто відзначити, що AlphaStar міг бачити всю карту цілком і завжди керував тільки однією з трьох можливих армій. Для навчання нейромережі розробники використали ігри реальних людей. Різні агенти програми змагалися один з одним на вибування. Турнір проходив у прискореному режимі, тому кожен з них отримав приблизно 200 років.
Розробники зізналися, що не очікували успіху їхнього штучного інтелекту, оскільки змагання нейромережі зі справжніми гравцями, проведені раніше, були далекі від перемоги першої.
Раніше штучний інтелект виявив ліки від малярії в зубній пасті. У ході дослідження вчені підключили штучний інтелект для аналізу того, як збудник, малярійний плазмодій, взаємодіє з триклозаном, антибіотиком із звичайної "лікувальної" зубної пасти. Цей антибіотик, як пояснюють біологи, пригнічує розмноження бактерій, заважаючи роботі одного з їхніх ключових ферментів, який відповідає за складання жирових молекул, необхідних для нормальної роботи клітинних стінок мікробів.