ШІ-консультант “Дії” опрацьовує 85% звернень в підтримку

Поділитися
ШІ-консультант “Дії” опрацьовує 85% звернень в підтримку ШІ опрацьовує запити на підтримку в "Дії". © Михайло Федоров/Telegram
Штучний інтелект самостійно відповів на понад пів мільйона запитів.

Штучний інтелект "Дія.АІ", який допомагає команді підтримки державного сервісу “Дія”, самостійно опрацював понад 500 тисяч діалогів із користувачами. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

За його словами, AI-консультант здатен самостійно відповідати на 85% усіх звернень громадян. У разі виявлення унікальних чи складних випадків до роботи долучають операторів. Такий підхід, за словами міністра, дозволяє підвищити ефективність команди підтримки та зробити державні послуги ще доступнішими.

“Майбутнє — за агентивними державами. Ми продовжуємо рухатися до формату взаємодії, де українці отримують послуги миттєво й зручно. АІ-консультант — один із ключових інструментів для посилення команди”, — зазначив Федоров.

AI-консультант у “Дії” здатен розпізнавати продукти, проблеми та контекст запитів, завдяки чому оператори можуть зосередитися на більш комплексних зверненнях. Міністр наголосив, що вони прагнуть “зробити Україну AI-дружньою державою”, де штучний інтелект стане повноцінним елементом взаємодії громадян із державними сервісами.

Нагадаємо, що “Дія.АІ” почав працювати на порталі “Дія” у вересні цього року. Віртуальний агент не лише відповідає на запитання користувачів, а й надає державні послуги безпосередньо в чаті. Це перший у світі державний AI-агент, який працює у такому форматі. Наразі система перебуває у бета-тестуванні.

Першою послугою, доступною через чат, стала довідка про доходи. Для її отримання користувачеві достатньо написати: “Потрібна довідка про доходи” — і документ з’явиться в особистому кабінеті. 

Крім того, “Дія.АІ” може розповідати про інші державні сервіси, наприклад, як відкрити ФОП або отримати “пакунок малюка”. Також агент допомагає громадянам у складних життєвих ситуаціях — наприклад, якщо будинок пошкоджено, система миттєво пропонує скористатися програмою єВідновлення та надає покрокову інструкцію для отримання компенсації від держави.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі