Планшетні комп'ютери будуть займати близько 23% ринку у кількісному вираженні, нетбуки - лише 17%, настільні ПК - 18%, а ноутбуки - 42%. Дані агентства наводяться для американського ринку, але відображають ситуацію на глобальному ринку ІТ.
Якщо говорити про ринок СНД, то згідно з даними аналітичної компанії GfK, лідером з продажів планшетних комп'ютерів тут є компанія Samsung. Компанія Apple знаходиться на другому місці, а решту ринку поділяють інші виробники.
У компанії Samsung є всі передумови, щоб відстояти своє лідерство на планшетному ринку і в натуральному, і в грошовому вираженні. У компанії більший асортимент моделей, часто з'являються новинки, які або продуктивніші, або дешевші, ніж співвідносні за характеристиками iPad. !zn