Вважається, що гібридні літаки можуть стати компромісом між екологічністю, економічністю і дальністю польоту. Вони зможуть здійснювати польоти на значні відстані, споживаючи менше палива, ніж традиційні літаки і вертольоти.
Новий гібридний літак планується створити за проектом APUS i-5 вагою чотири тонни. Цей літальний апарат буде виконаний за двухбалочною схемою з чотирма електромоторами, попарно встановленими на консолях крила. Генератор в літаку буде розміщений в хвостовій частині фюзеляжу. Інші подробиці про проект поки не розкриваються.
M250 Hybrid створена на базі вертолітного турбовальний двигуна M250, який був розроблений американською компанією Allison Engine Company у 1960-х роках. Вона здатна працювати в трьох режимах: гібридному послідовному, паралельному і змішаному турбоелектричному.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Раніше повідомлялося про те, що Airbus отримав патент на модульну кабіну, в якій пасажири зможутьрозміститися ще до подачі літака на посадкову смугу. Ця кабіна буде встановлена на основну частину літака за допомогою крана після того, як попередній модуль буде з нього знято. Це повинно скоротити час підготовки літака до польоту і дозволить розмістити більше пасажирів на борту.