Інтернет-компанія Opera провела ребрендинг, змінивши логотип і прибравши напис "Software" з назви. Це пояснюють тим, що завдяки зростаючій команді і розширюється лінійці продуктів і сервісів Орега поступово вийшла за рамки "софтверної" компанії.
Ребрендингом займалося DixonBaxi разом з командою Opera, а також норвезька компанія Anti, на плечі якої лягла розробка нового логотипу. Іконка браузера тепер має вигляд тривимірного кільця, замість звичайної літери "О".
У вівторок новий дизайн і логотип вийшов для мобільного браузера Opera Mini для платформи iOS. У найближчі оновяться всі продукти Opera.
1 вересня Google змінив логотип. Тепер літери виглядають плоскими, що відповідає сучасним тенденціям спрощення інтерфейсу.
2 липня Facebook змінив свій логотип вперше за 10 років. Новий логотип використовує ті ж фірмові кольори: білий напис на синьому тлі. Змінився тільки шрифт напису.