В аналізі продажів Boeing, частка Китаю у постачанні літаків Boeing в 2019 році впала до найнижчого рівня за сім років, повідомляє Reuters.
Нині адміністрація Трампа заявила, що Китай погодився придбати промислові товари на суму 77,7 млрд. доларів протягом двох років, включаючи літаки, хоч і не вказала, скільки саме їх буде. Корпорація Boeing привітала торгову угоду з Китаєм і натякнула на можливе замовлення.
Компанія Boeing називає себе головним експортером США. Кожен четвертий реактивний лайнер, який був виготовлений в 2018 році, був поставлений до Китаю, де зараз прогнозується попит на 7 700 нових літаків протягом наступних 20 років на суму 1,2 трильйона доларів.
Джерела в авіаційній галузі повідомили, що Boeing, як очікується, отримає велике замовлення на широкофюзеляжні літаки з Китаю, включаючи його моделі 787 або 777-9 або їх комбінацію. Така угода може ослабити тиск на 737 MAX, який постраждав від значного спаду попиту на великі літаки, що змусило Boeing скоротити виробництво в кінці минулого року.
Напередодні Трамп вказав, що в цьому році виробництво 737 MAX може скоротитися на 0,5% від ВВП США.
Компанія Boeing має намір повернути своїм літакам довіру пасажирів і бізнесу після серії трагічних подій, які заплямували репутацію популярних авіалайнерів.
Літаки Boeing 737 MAX будуть одними з найбезпечніших у світі після того, як фахівці компанії завершать доопрацювання системи поліпшення характеристик маневреності (Maneuvering Characteristics Augmentation System, MCAS).
Експлуатація Boeing 737 MAX була припинена після двох катастроф. 10 березня в Ефіопії розбився Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, загинули 157 осіб. 29 жовтня 2018 року жертвами катастрофи літака аналогічної моделі компанії Lion Air в Індонезії стали 189 осіб.
Керівництво Boeing визнало, що в обох випадках на борту повітряних суден перед тим, як вони розбилися, мав місце збій у роботі MCAS. Після цього багато країн з міркувань безпеки призупинили експлуатацію літаків даної серії.