Чого ми чекаємо від авто? Яскравого дизайну? Безпеки? Економічності? Слухняності в дорозі? У свідомості давно склався образ ідеального автомобіля в вакуумі. З максимальною функціональністю, відмінними характеристиками, потужністю і чудовою керованістю, відчуттям драйву.
І так, щоб ще «їв» не багато, зручний був у будь-якій ситуації і щоб не довелося довго і старанно вивчати інструкцію, щоб нарешті зрозуміти, як все це нагромадження деталей працює.
На наше щастя, ідеальні конструкції в своїй голові будували і інженери компанії Mazda, намагаючись поєднати неможливе в одному вираховуванному механізмі. І, віддамо належне японським фахівцям, їм це більш ніж вдалось.
Таким чином, коробки передач разом з технологіями SKYACTIV стали квінтесенцією ідеї Zoom-Zoom, втіленням насолоди рухом.
Дуже легкий, але міцний корпус! Легко, коли справу маємо зі SKYACTIV
Як поєднати бездоганну слухняність і маневреність в дорозі, уникнути гнітючої неповороткості без шкоди для безпеки пасажирів? Тут японці зробили практично неможливе: підвищили жорсткість кузова на 30%, одночасно знизивши вагу автомобіля на 8%. Цього вдалося досягти завдяки використанню надміцних і одночасно високо розтяжних сталей, а також завдяки збільшенню кількості прямих елементів в конструкції корпусу. Результат: найлегший і найміцніший корпус в класі, який відповідає найвищим стандартам по стійкості до зіткнень (краш-тести за стандартами US-NCAP, Euro-NCAP, IIHS, JNCAP та ін.).
Крім того, конструкція кузова передбачає підвищене розсіювання сили удару за його елементами, що також дозволяє використовувати кузовні елементи меншої товщини.
Безпека у поєднанні з неперевершеною якістю руху
Легкий і жорсткий кузов SKYACTIV дійсно забезпечує відмінний захист при зіткненні. Але заходи безпеки, прийняті компанією Mazda, цим не обмежуються. Основа передніх стійок кузова оптимізована для досягнення кращої оглядовості на звивистих дорогах і перехрестях. Зовнішні дзеркала заднього виду встановлені на самих дверях, щоб забезпечити проміжок між ними і передніми стійками кузова. Через ці проміжки можна спостерігати становище навколо автомобіля.
Окрім того, модернізована система моніторингу мертвих зон (Rear Vehicle Monitoring - RVM) виявляє автомобілі, що наближаються ззаду або знаходяться в «мертвій» зоні, і попереджає про це водія. Зараз попередження відбувається при швидкості більше 30 км/год замість 60 км/год раніше, щоб забезпечити безпеку в міських умовах.
Конструкція передніх сидінь передбачає захист від отримання травм шийного відділу хребта в разі зіткнення при наїзді ззаду.
В системі кондиціювання використаний новий холодоагент R1234yf, який має показник GWP (потенціал глобального потепління), що дорівнює 4м. Це на 99,7% нижче за показники традиційно використовуваного в більшості автомобілів холодоагенту R134a. Таким чином, Mazda вносить свій внесок у боротьбу з глобальним потеплінням.
KODO - «Душа руху» у лініях корпусу авто
Ідея захоплення рухом, Zoom-zoom, якщо бажаєте, простежується в усіх автомобілях Mazda. Це - ключовий вузол філософії компанії, те, що лягає в основу кожної створеної моделі. CX-5 стане першим серійним авто, дизайн якого розроблений відповідно до нової концепції «KODO - душа руху». Це- напруга м'язів хижака перед стрибком, стоп-кадр застиглої динаміки у вигинах корпусу нового кросовера. Нова концепція якнайкраще передає «Я» нової Mazda CX-5, її спрагу руху, випробування власних можливостей.
Крім того, завдяки унікальному поєднанню інноваційних технологій SKYACTIV і чітких ліній дизайну KODO створюється така рівновага, за якої кожна деталь працює на максимумі свого потенціалу.
СX-5 зробили максимально ергономічним. Спеціально розроблений інтерфейс «людина-машина» (HMI) надає інформацію в інтуїтивно зрозумілій і зручній для сприйняття формі. Це зводить до мінімуму рух очей водія, дозволяючи зосередити увагу на дорозі.
Дух інновацій в кожній деталі
Розробникам Mazda дійсно вдалося створити абсолютно новий автомобіль. Кількість нововведень і революційних рішень, застосованих в кросовері CX-5, зашкалює, об'єднуючи, здавалося б, несумісні речі в одному механізмі. Більше немає необхідності вибирати між драйвом та безпекою, екологічними показниками і економією палива. Завдяки технологіям SKYACTIV все це, як і багато чого іншого, стало незмінною складовою автомобіля нового покоління. Звичайно, CX-5 ще не втілення ефемерного образу ідеального авто, але вже дуже близький до нього. Втім, революційний підхід інженерів компанії Mazda і їх прагнення до досягнення змушують думати оптимістично навіть запеклого скептика.
Дійсно, разом з CX-5 Mazda відкриває нову еру автомобілів сучасних технологій SKYACTIV, втілюючи «душу руху» - KODO дизайн в кожній новій моделі і випереджаючи час.
Ціна в офіційній дилерській мережі від 239 900 грн.
Офіційний міні-сайт Mazda CX-5