Вчені розробляють трирівневе програмне забезпечення, яке саме, без прямої участі людини, буде витягувати з художніх текстів елементи для геолокаціі і на їхній основі будувати анімовані 3D-зображення відповідних місць. Основна складність проекту полягає в створенні "справжньої" карти вигаданого світу, який ніяк не пов'язаний з реальним.
Роботу планується провести у три етапи. Перший рік піде на обробку масиву текстів, в ході якого програма буде вчитися знаходити такі вербальні елементи, які підходять для візуалізації, і переводити їх у формат XML. Протягом другого року програма буде вчитися обмежувати кожен літературний текст до XML-опису певних місцевостей і за допомогою алгоритмів 3D-моделювання створювати для нього візуальний географічний довідник. На третій рік програма займеться візуалізацією конкретних сцен згідно з сюжетом твору з використанням програмного забезпечення для ігрових движків.
Раніше повідомлялося про те, що штучний інтелект зрівнявся в тесті IQ з чотирирічними дітьми. Автори використали тест WPPSI третього видання, який застосовується для дітей віком від 2,5 до 7 років. Щоб адаптувати видання для комп'ютерної програми, вчені використовували додаткові модулі, що переводять текстовий питання в набір ключових слів.