Машини на нових джерелах енергії - це електромобілі, гібриди, а також машини, що використовують паливний елемент (електрохімічний пристрій, наприклад, на основі водню).
Якщо ще в 2011 році в Китаї випустили 10 тис. таких машин, то в минулому році їх виробництво перевищило 500 тис. одиниць. За даними міжнародної консалтингової фірми Roland Berger, у другому кварталі 2017 року Китай вийшов на лідируючу позицію в світі за індексом розвитку галузі електромобілів.
Зростання виробництва і продажів електромобілів в країні, на думку Хе Пена, пояснюється дуже швидким розвитком технологій. Наприклад, п'ять років тому заряду акумулятора вистачало максимум на 100 кілометрів, а зараз автомобіль може проїхати без підзарядки до 300 кілометрів. При цьому собівартість знизилася приблизно на 50%, зазначив він.
У зв'язку з цим ряд китайських підприємств почав розробляти комерційні електромобілі, а також NEV знайшли широке застосування у сфері громадського транспорту. За станом на кінець 2016 року в країні налічувалося понад 160 тис. таких маршрутних автобусів і 18 тис. таксі.
Крім того, понад 200 підприємств Китаю займаються розробкою технологій для автомобілів на нових джерелах енергії. В їх число входять не тільки основні виробники автомобілів в країні, але і інтернет-компанії та оператори зв'язку.
зокрема, один з найбільших в світі мобільних операторів China Mobile заявив про готовність до надання послуг по створенню інтелектуальних автомобілів, підключених до інтернету (Intelligent Connected Vehicle, ICV).
Нагадаємо, що мери Парижа, Мехіко, Афін і Мадрида планують заборонити в своїх містах до 2025 року використання автомобілів з дизельними двигунами. Про це мери домовились 2 грудня в Мехіко на саміті групи C40, в яку входять 83 країни, що об'єдналися для скорочення викидів парникових газів.