Ми уважно слідкуємо за створенням нового тестового літака і відповідного програмного забезпечення для підтримки польоту", - оголосив голова штабу ВПС США генерал Девід Голдфін у виступі в Інституті Мітчелла з авіакосмічних досліджень. "Наша впевненість в проекті залишається дуже високою", - додав він.Хоча деталей відомо небагато, інженери, спостерігачі, керівники програм ВПС чітко заявляють - цей бомбардувальник запровадить технології Стелс, яких ще не бачив світ", - пише колишній посадовець Пентагону Крис Осборн в статті для The National Interest.
Розробка технологій Стелс отримала новий поштовх у відповідь на модернізацію Росією та Китаєм технологій протиповітряної оброни і використання цифрових технологій системами С-300 та С-400, наголошує видання.
Міністерство оборони США оголосило його офіційне ім'я - B21, а також відкрило завісу таємниці над його зовнішністю. Незважаючи на те, що військові давно визначилися з технічними характеристиками літака і переліком необхідних систем, якими буде воювати бомбардувальник, його докладні специфікації досі засекречені. Відомо лише, що B21 буде зроблений за схемою "літаючого крила" і отримає системи для нанесення ядерних ударів. За габаритами малопомітний ядерний бомбардувальник займе проміжне положення між палубним безпілотним літальним апаратом UCLASS з розмахом крила 18,9 метра і стратегічним бомбардувальником B-2 з розмахом крила 52,4 метра.
Новий літак отримає систему опционального пілотування і зможе виконувати польоти як під управлінням пілота, так і в автономному режимі.
Бортове обладнання для простоти модернізації зроблять модульним, щоб мати можливість встановлювати нові системи без переробки конструкції. У перспективі ВПС США планують прийняти на озброєння 100 новеньких B21, замінивши ними застарілі B-2 Spirit і B-52 Stratofortress.В рамках першої частини контракту до 2025 року Пентагон повинен отримати 21 бомбардувальник, виготовлений п'ятьма дрібносерійне партіями.Технології Стелс передбачають створення літака, непомітного для ворожих радарів. Зброю такий літак має всередині, антени та сенсори вбудовано у корпус, щоб мінімізувати можливість виявлення форми літака. Двигуни літаків Стелс приховані, щоб зменшити можливість виявлення температурного сліду.
повідомляє The National Interest.