Випробування крил пройшли на території Льотно-дослідницького центру NASA імені Армстронга в Каліфорнії. При посадці закінцівки складного крила будуть опускатися під прямим кутом до площини крила, а при зльоті - встановлюватися в одній площині з крилом.
При польоті на крейсерській швидкості вони будуть підняті під кутом до крила, а при посадці нахилені закінцівки крила будуть також виконувати роль стабілізаторів і керма напряму. Випробування проводяться на безпілотному літальному апараті з довжиною крила 4,5 метра, довжина складних ділянок становить 0,8 метра. Рухомі елементи можуть відхилятися на 75 градусів, а за відхилення закрилків відповідають металеві елементи, зроблені зі сплаву з ефектом пам'яті.
Раніше повідомлялося про те, що найбільші світові виробники цивільних пасажирських і вантажних літаків компанії Boeing і Airbus прогнозують значний попит на літаки у найближчі 20 років.