Битва за серце і гаманець покупця розпочнеться вже на цих вихідних. Корпорація 3також готують рекламну кампанію. Загальна вартість вкладень трьох компаній у «розкрутку» своєї продукції складе 5 млрд доларів, пише видання.
«Розмах, з яким Microsoft готується до рекламної кампанії, нітрохи не поступається підготовці до президентських виборів», - відзначає аналітик Роберт Ендерле.
Згідно з підрахунками фахівців, на рекламу нової програмної платформи корпорація витратить у три рази більше, ніж два роки тому було виділено на просування мобільної версії операційної системи Windows Phone 7.
«1,5 млрд на рекламу Windows 8? Звучить приголомшливо, проте за конкуренції на ринку реклами з такими корпораціями, як Apple і Samsung, ця сума цілком себе виправдовує», - визнає фахівець аналітичного центру Enders Analysis Бенедикт Еванс.
Компанія Apple витратила на рекламу своєї і без того популярної продукції 933 млн доларів. До кінця року американський виробник планує просувати новий телефон iPhone5, оновлену версію планшета iPad і її бюджетний варіант iPad mini.
Виробник техніки і мобільних пристроїв Samsung, незважаючи на судові позови з головним конкурентом Apple, виділив 2,7 млрд доларів на просування продукції в рамках лінійки Galaxy. Варто відзначити, що компанії Apple слід виплатити 1 млрд доларів компенсації за порушення патентів «Еппл».
Всього за 2011 рік корпорації Microsoft, Samsung, Nokia, Google, Apple і Sony витратили на рекламу 15 млрд доларів. !zn
Читайте також:
Microsoft має намір піти за Apple
Apple очолила рейтинг найвпливовіших брендів за версією Forbes
У системі захисту Windows 8 знайшли небезпечну уразливість
Експерти порадили відмовитися від браузера Internet Explorer через проблеми з безпекою