«MySpace» надсилав особисті дані користувачів рекламодавцям
14 сiчня, 2011, 12:19
Поділитися
У Мережі назріває ще один скандал, пов'язаний з «витоком» особистих даних користувачів із найбільших соціальних мереж. На цей раз з'ясувалося, що соцсервіс MySpace, що призначений для музикантів та їхніх шанувальників, і деякі з його програм передавали рекламодавцям інформацію про своїх учасників. Згідно з розслідуванням, проведеним газетою The Wall Street Journal, соцмережа MySpace надсилала персональну інформацію про користувача в тому випадку, коли той «клацав» по рекламному банеру.У Мережі назріває ще один скандал, пов'язаний з «витоком» особистих даних користувачів із найбільших соціальних мереж. На цей раз з'ясувалося, що соцсервіс MySpace, що призначений для музикантів та їхніх шанувальників, і деякі з його програм передавали рекламодавцям інформацію про своїх учасників. Згідно з розслідуванням, проведеним газетою The Wall Street Journal, соцмережа MySpace надсилала персональну інформацію про користувача в тому випадку, коли той «клацав» по рекламному банеру.MySpace при переході за посиланням оголошення розкриває унікальний номер (ID) користувача, який може бути використаний для з'ясування його справжнього імені, фотографій, місця розташування, статі або віку. За словами рекламодавців сервісу, до числа яких входять Google, Quantcast і Rubicon, вони цю інформацію не використовували, йдеться у статті.
Адміністрація соцмережі MySpace, якою володіє медіахолдинг Руперта Мердока News Corporation, ще у травні 2010 року пообіцяла припинити практику передачі особистих даних, коли користувач натискає на рекламне оголошення.
Представники сервісу відзначили, що MySpace (на відміну від Facebook, де ID-номер прив'язаний до цього імені) дозволяє користувачам «заховати» своє ім'я та використовувати псевдонім. Вони додали, що знання ID надасть доступ до даних лише тих користувачів, які зробили свій профіль публічним.
Минулого тижня з'ясувалося, що десятки популярних програм у Facebook обмінюються персональною інформацією про своїх користувачів з рекламодавцями і компаніями по збору даних. Тоді один із представників Facebook повідомив, що соцмережа зараз змінює свою технологію, щоб заблокувати передачу унікальних номерів користувачів. Він додав, що Facebook негайно відключить будь-яку програму, що порушує правила сервісу.