«MySpace» надсилав особисті дані користувачів рекламодавцям

Поділитися
У Мережі назріває ще один скандал, пов'язаний з «витоком» особистих даних користувачів із найбільших соціальних мереж. На цей раз з'ясувалося, що соцсервіс MySpace, що призначений для музикантів та їхніх шанувальників, і деякі з його програм передавали рекламодавцям інформацію про своїх учасників. Згідно з розслідуванням, проведеним газетою The Wall Street Journal, соцмережа MySpace надсилала персональну інформацію про користувача в тому випадку, коли той «клацав» по рекламному банеру.
У Мережі назріває ще один скандал, пов'язаний з «витоком» особистих даних користувачів із найбільших соціальних мереж. На цей раз з'ясувалося, що соцсервіс MySpace, що призначений для музикантів та їхніх шанувальників, і деякі з його програм передавали рекламодавцям інформацію про своїх учасників. Згідно з розслідуванням, проведеним газетою The Wall Street Journal, соцмережа MySpace надсилала персональну інформацію про користувача в тому випадку, коли той «клацав» по рекламному банеру.MySpace при переході за посиланням оголошення розкриває унікальний номер (ID) користувача, який може бути використаний для з'ясування його справжнього імені, фотографій, місця розташування, статі або віку. За словами рекламодавців сервісу, до числа яких входять Google, Quantcast і Rubicon, вони цю інформацію не використовували, йдеться у статті. Адміністрація соцмережі MySpace, якою володіє медіахолдинг Руперта Мердока News Corporation, ще у травні 2010 року пообіцяла припинити практику передачі особистих даних, коли користувач натискає на рекламне оголошення. Представники сервісу відзначили, що MySpace (на відміну від Facebook, де ID-номер прив'язаний до цього імені) дозволяє користувачам «заховати» своє ім'я та використовувати псевдонім. Вони додали, що знання ID надасть доступ до даних лише тих користувачів, які зробили свій профіль публічним. Минулого тижня з'ясувалося, що десятки популярних програм у Facebook обмінюються персональною інформацією про своїх користувачів з рекламодавцями і компаніями по збору даних. Тоді один із представників Facebook повідомив, що соцмережа зараз змінює свою технологію, щоб заблокувати передачу унікальних номерів користувачів. Він додав, що Facebook негайно відключить будь-яку програму, що порушує правила сервісу.

За матеріалами Вести

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі