Компанія Motorola, що працювала на російському ринку протягом останніх 15 років, прийняла рішення про закриття прямого представництва в Росії й розглядає варіант «непрямої моделі дистрибуції» мобільних пристроїв. Про це в неділю, 17 жовтня, повідомили місцеві ЗМІ.Компанія Motorola, що працювала на російському ринку протягом останніх 15 років, прийняла рішення про закриття прямого представництва в Росії й розглядає варіант «непрямої моделі дистрибуції» мобільних пристроїв. Про це в неділю, 17 жовтня, повідомили місцеві ЗМІ. У Росії компанії Motorola належить ринкова частка в 1%. На думку експертів, таке рішення назрівало давно, оскільки бізнес американського вендора в Росії став занадто малим. Наприклад, останнє постачання телефонів Motorola в «Евросеть» відбулося два роки тому, а зараз на полицях салонів залишилося трохи менше ста пристроїв. У магазинах мережі «Связной» доступні тільки дві моделі Motorola, причому останнім часом їх закуповували в дистриб'ютора, оскілки в американців немає свого складу в Росії.
Зазначений перехід на «непряму модель дистрибуції» означає, що Motorola спробує перекласти сертифікацію телефонів, їхнє гарантійне обслуговування, організацію постачань, тощо, на одного або декількох дистриб'юторів.
На думку провідного аналітика Mobile Research Group Ельдара Муртазіна, це може призвести до зникнення телефонів Motorola з російського роздробу. Просто тому, що жодна вітчизняна компанія не стане вирішувати ці питання й не зможе замінити офіційне представництво, яке розв'язувало їх до цього часу. Так, моделей Milestone 2 і Defy росіяни, швидше за все, не побачать. Пан Муртазін зазначає, що нещодавно Motorola закрила представництва в декількох країнах Європи (Чехія, Угорщина, Україна й інші) й з глобального бренду фактично перетворюється на американський.