Учасники дослідження повинні були відповісти на те, який варіант розвитку подій у ситуації, в якій зіткнення є неминучим, вони вважають найкращим. Наприклад, потрібно було вирішити, врятувати пішоходів чи пасажирів машини, тварин або людей, чоловіків або жінок і так далі.
У результаті були встановлені три глобальні тенденції, які можуть лягти в основу побудови етики безпілотних автомобілів. Люди воліють врятувати життя людини, а не тварини, життя групи людей, а не однієї людини, і життя молодих людей, а не людей похилого віку.
Крім того, дослідники також розділили добровольців за демографічним критерієм. Були виділені три кластери. У західний кластер увійшли країни Північної Америки, а також більшість Європейських країн, віросповідання добровольців – католики, протестанти і православні. Східний кластер включав Японію і Тайвань (конфуціанство), а також Індонезію, Пакистан і Саудівську Аравію (іслам). У південний кластер увійшли країни Латинської Америки та країни під впливом Франції. В результаті було встановлено, що належність до того чи іншого культурного кластера може впливати на переваги щодо поведінки безпілотних автомобілів.
Зокрема, виявилося, що перевага до порятунку молодих життів найменш виражена в східному кластері і найбільше – в південному, такий же поділ існує і щодо врятування життя людей з високим статусом. Разом з тим, у південному кластері найменш виражена перевага порятунку життя людей у порівнянні з тваринами, крім того, представники південного кластера воліють рятувати життя жінок і струнких людей. Представники всіх кластерів воліють рятувати життя пасажирів, а не пішоходів, і тих, хто діє за правилами, а не тих, хто їх порушує.