Компанія Meta представила гарнітуру віртуальної та змішаної реальності Quest Pro, цим самим ознаменувавши віху для прориву генерального директора Марка Цукерберга на ринок пристроїв розширеної реальності, пише Reuters.
Гарнітура, представлена на щорічній конференції Meta Connect, з’явиться на полицях 25 жовтня за ціною 1500 доларів і дасть споживачам можливість взаємодії з віртуальними творіннями, накладеними на повнокольорове зображення фізичного світу навколо них.
Запуск є важливим кроком для Цукерберга, який минулого року оголосив про плани щодо пристрою, який тоді називався Project Cambria. Приблизно тоді ж він змінив назву своєї компанії з Facebook на Meta, щоб продемонструвати свій намір переорієнтувати гіганта соціальних мереж у компанію, яка керує спільним імерсивним досвідом. Йдеться про технології повного або часткового занурення у віртуальний світ, відомий як метавсесвіт.
Відтоді Цукерберг вклав у цю ідею мільярди доларів. Reality Labs, підрозділ Meta, відповідальний за втілення метавсесвіту, втратив 10,2 мільярда доларів у 2021 році та майже 6 мільярдів доларів цього року. У своїй промові на заході Цукерберг, частково записаний на відео, а частково у вигляді аватара, сказав, що очікує, що змішання фізичного та цифрового світів призведе до нових способів використання техніки.
«Ви побачите, як будуються абсолютно нові категорії речей», — сказав він.
Quest Pro має кілька оновлень порівняно з існуючою гарнітурою Meta Quest 2, яка переважно домінує на споживчому ринку віртуальної реальності.