Керівництво японського автовиробника Mazda прийняло рішення про репозиціонування бренду.
За словами виконавчого директора Mazda Такаші Яманучі, компанія має намір змінити лінійку автомобілів на користь моделей преміум-класу.
Він зазначив, що Mazda прагне збільшити свої продажі на американському ринку, що є найбільш важливим для компанії, на 43% до кінця 2016 року. Для досягнення цієї мети автовиробник протягом найближчих років випустить безліч нових продуктів більш високого, ніж раніше, класу.
За допомогою нових технологій та дизайну Mazda розраховує досягти успіху у конкурентній боротьбі. На думку деяких представників компанії, перехід на виробництво автомобілів більш високого класу - єдина можливість виживання для компанії. !zn
Читайте також:
Азаров і Медвєдєв не врегулювали питання утилізаційного збору при імпорті автомобілів
В Україні більш ніж втричі подорожчають автономери
Депутати готові підтримати Януковича і підвищити збір при купівлі автомобілів