Google зайнялася розробкою мап нового покоління, зміст яких буде формуватися автоматично, залежно від місця розташування людини та її інтересів. За словами двох старших дизайнерів Google Maps, які виступили на конференції Roadmap 2013 у Сан-Франциско, мапи - "це всього лише полотно для тих речей, що ми знаємо про світ".
Виходячи з цього, завдання пошукача полягає в тому, щоб нанести на нього якомога більше контекстної інформації, яка може бути корисною конкретній людині. Так, чим більше Google знає про користувача, тим детальнішою буде мапа.
Як зазначив Джон Джонс, дизайнер користувальницького інтерфейсу, більшу частину минулого десятиліття Google витратила на оцифрування паперових мап, щоб до них можна було легко отримати доступ за допомогою браузера або мобільного пристрою. Зараз, коли накопичена велика база даних, розробники мап можуть персоналізувати їх. Наприклад, при зменшенні масштабу Google Maps зможуть показувати людині покажчики найбільш цікавих їй місць, ґрунтуючись на історії пошуку.
Може вийти і так, що у відкритті мап взагалі не виникне необхідності, якщо пошуковик знає про користувача достатньо, сказав Бернхард Зеефельд, менеджер з продукту Google Maps. Наприклад, якщо Android-смартфон визначить, що людина перебуває в аеропорту, він сам покаже час вильоту, не змушуючи свого господаря звертатися до пошукової системи. !zn
Читайте також:
Мапи Apple на Алясці направляють водіїв прямо на злітні смуги аеродрому
Google нанесла на свої мапи маршрути громадського транспорту в 9 курортних містах Криму