Федеральне авіаційне управління (FAA) США почало розслідувати інцидент з відхиленням від курсу корабля Unity-22 компанії Virgin Galactic, що загрожувало йому аварійною посадкою, написав у виданні The New Yorker відомий журналіст, що спеціалізується на приватній космонавтиці Ніколас Шмідл.
У липні суборбітальний корабель Unity компанії Virgin Galactic здійснив свій перший політ з пасажирами. На борту знаходився і її засновник, британський мільярдер Річард Бренсон, проте політ пройшов не так гладко, як могло здатися з першого погляду.
За словами журналіста, 11 липня на останніх етапах набору висоти космічного корабля Unity-22 на приладовій панелі загорівся сигнал, який попереджав, що під час спуску корабель вийде з простору, відведеного йому програмою польоту. Тобто, екіпаж ризикував здійснити аварійну посадку під час спуску десь в пустелі.
Корабель знаходився приблизно в 32 кілометрах в повітрі над ракетним полігоном Вайт-Сандс в Нью-Мексико, і під час набору висоти корабель рухався зі швидкістю, яка у два рази перевищує швидкість звуку.
З метою безпеки пілотам слід було б виключити один з двигунів VSS Unity. В такому випадку, корабель не зміг би подолати умовної межі космосу. А це означало б, що перший суборбітальний політ Бренсона не вважали б вдалим.
Намагаючись не допустити цього, пілоти швидко скорегували курс, і VSS Unity успішно завершив політ. Проте протягом хвилини й 41 секунди він перебував за межами розрахункового конуса глісади - запланованої траєкторії зниження.
Космічні польоти досить небезпечні. На поточний момент близько 1,4% російських і американських космічних польотів з людьми на борту приводили до летальних наслідків.
А помилка траєкторії, яка виникла під час першого польоту Unity-22 11 липня, привела до того, що корабель вийшов за межі санкціонованого Федеральним управлінням цивільної авіації США простору, тому FAA початок розслідування.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.
Нагадаємо, що 20 липня Джефф Безос полетів в космос на кораблі New Shepard.