Користування соцмережами в Україні за три роки зросло майже вшестеро

Поділитися
© ZN.UA
Стрімке поширення соціальних мереж в Україні призвело до значного зростання кількості користувачів: наразі їх частка складає 17% населення старше 16 років. При цьому користування соцмережами за останні три роки зросло на 14 п.п., або майже вшестеро.

Такі дані спеціального дослідження, здійсненого GfK Ukraine у листопаді 2011 року.

Найпопулярнішими з соцмереж серед українців сьогодні є «ВКонтакте» (67%), «Одноклассники» (58%) та Facebook (43%). Причому остання наряду з Twitter має порівняно низькі показники частоти відвідування: четверта частина зареєстрованих зовсім не користуються власними акаунтами у цих мережах.

Більш активними користувачами майже всіх соціальних мереж є жінки, у віковій сегментації – молоді люди 16-25 років.

«Наймолодшою», судячи з середнього віку прихильників, є соціальна мережа «Вконтакте», де зареєстровано 95% інтернет-користувачів віком від 16 до 25 років, а також 66% від усіх вікових груп загалом. Респонденти групи 26-35, а також старше 36 років віддають перевагу мережі «Одноклассники» (75% і 59% відповідно). Користування Facebook з віком знижується несуттєво. Серед інших мереж – Twitter і Google Plus популярні насамперед серед молоді, «Мой мир», Livejournal і Linked-In – серед вікових груп 26-35 років і старше.

Найактивнішими є користувачі мереж «ВКонтакте» та Google+: відповідно 65 і 47% зареєстрованих у цих мережах перевіряють оновлення один або декілька разів на день.

Ми робимо висновки, спираючись на дані опитування інтернет-користувачів, що проходило в листопаді 2011 року в рамках спеціального дослідження користування соціальними мережами.

Вибірка складає 444 респонденти і є репрезентативною для інтернет-користувачів України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось на онлайн-панелі GfK Ukraine.

При цьому соціальні мережі займають дедалі більше часу інтернет-користувачів.

Загалом 34% інтернет-користувачів зазначили, що використовують мобільний телефон або смартфон для перевірки оновлень у соціальних мережах. Серед них переважають молоді люди: 64% групи 16-25 років користуються мобільним доступом; 25% в групі 26-35 років та 17% серед користувачів, старших від 36 років.

Опитування інтернет-користувачів проходило в листопаді 2011 року в рамках спеціального дослідження користування соціальними мережами. Вибірка складає 444 респонденти і є репрезентативною для інтернет-користувачів України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі