Користувачі інтернету "зливають" корпоративну інформацію в блогах
14 сiчня, 2011, 12:25
Поділитися
У США зростають обсяги витоку конфіденційної інформації компаній через блоги співробітників.У США зростають обсяги витоку конфіденційної інформації компаній через блоги співробітників.Аналітики вважають, що це новий виток боротьби працівників з господарями. За останні кілька місяців у блогах або на новинних сайтах нерідко з'являлася конфіденційна інформація про заплановані великими компаніями звільнення, публікувалися таємні документи про скорочення витрат.
Зокрема, це торкнулося Yahoo Inc. і декількох великих юридичних фірм. Так, стали доступними внутрішні інструкції Yahoo щодо звільнення співробітників під час кризи, які містили рекомендації керівникам «не витрачати більше 15 хвилин на звільнюваного працівника» і «не вступати у беззмістовні розмови».
Під час останнього дослідження American Management Association and the ePolicy Institute 14% із 586 опитаних співробітників великих американських компаній зізналися в тому, що вони надсилали конфіденційну чи потенційно небезпечну або незручну для компанії інформацію особам, що не повинні були про неї знати.