Користувачі інтернету "зливають" корпоративну інформацію в блогах

Поділитися
У США зростають обсяги витоку конфіденційної інформації компаній через блоги співробітників.
У США зростають обсяги витоку конфіденційної інформації компаній через блоги співробітників.Аналітики вважають, що це новий виток боротьби працівників з господарями. За останні кілька місяців у блогах або на новинних сайтах нерідко з'являлася конфіденційна інформація про заплановані великими компаніями звільнення, публікувалися таємні документи про скорочення витрат. Зокрема, це торкнулося Yahoo Inc. і декількох великих юридичних фірм. Так, стали доступними внутрішні інструкції Yahoo щодо звільнення співробітників під час кризи, які містили рекомендації керівникам «не витрачати більше 15 хвилин на звільнюваного працівника» і «не вступати у беззмістовні розмови». Під час останнього дослідження American Management Association and the ePolicy Institute 14% із 586 опитаних співробітників великих американських компаній зізналися в тому, що вони надсилали конфіденційну чи потенційно небезпечну або незручну для компанії інформацію особам, що не повинні були про неї знати.

За матеріалами Вести

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі