Користувачі найбільшої у світі соціальної мережі Facebook цинічніші та агресивніші за учасників інших соцмереж, а користувачі "ВКонтакте" частіше за інших використовують ненормативну лексику, випливає з дослідження комунікаційної групи "Візантія".
Фахівці вивчили поведінку російських користувачів п'яти соцмереж - Facebook, "ВКонтакте", "Одноклассники", "Мій Мир" і Twitter. Дослідження засноване як на вивченні повідомлень користувачів у соцмережах, так і на їхньому анкетуванні. Респондентам ставили спеціальні питання, що допомагають оцінити агресивність, ворожість і цинізм за шкалою Кука-Часу, адаптованою для соцмереж.
За даними дослідження, найбільш цинічними користувачами соцмереж є учасники Facebook з показником 17,5 бала (чим нижчий бал, тим більш виражена ознака).
На другому місці за показником "цинічність" виявилися користувачі Twitter (18,9 бала), на третьому - "ВКонтакте" (20,65), а найменш цинічними є учасники соцмережі "Одноклассники" (21,05).
Користувачі з Facebook також є і найбільш агресивними - 15,9 бала, а на другому місці - користувачі Twitter (16,45). В учасників "Одноклассников" і "ВКонтакте" даний показник майже однаковий - 17,1 бала і 17,05 бала відповідно. Найменш агресивні - користувачі "Мого Світу".
- Акції Facebook впали до мінімуму після IPO
Згідно з дослідженням, яскраво вираженого лідера серед соцмереж щодо ворожості їхніх користувачів немає - у Facebook (17,2), "ВКонтакте" (17,25), "Мой Мир" (16,9) і Twitter (17,05) показники майже однакові . У користувачів "Одноклассников" цей показник становить 17,7 бала.
Дослідники встановили, що користувачі "ВКонтакте" частіше за інших використовують ненормативну лексику в своїх повідомленнях - 17,2 лайливих слів на 1000 слововживань, а найбільш культурні користувачі, рідше за всіх використовують лайливі слова, - в Facebook (12,8 слова). При цьому учасники Facebook перевершують інших і за словниковим запасом.
Всього в дослідженні взяли участь 2000 осіб. Близько 36,5% респондентів назвали основною соціальною мережею "ВКонтакте", далі йдуть "Однокласники" (32,6%), Facebook (14,4%), "Мой Мир" (9,8%) і Twitter ( 6,8%).
- Соцмережі користуються 17% українців, - опитування
В середньому респонденти використовують дві соціальні мережі. При цьому у користувачів Facebook слабкіше за все виражена потреба у додатковій соцмережі. В якості додаткової соцмережі найчастіше використовують "Одноклассники" - 30,5%. Потім йдуть "ВКонтакте" і Twitter з показниками 24,3% і 23,5% відповідно.
Аудиторія найбільшої у світі соціальної мережі Facebook уже перевищує 955 мільйонів осіб.
За даними "ВКонтакте", у цій соцмережі зареєстровано понад 130 мільйонів, а щодня "ВКонтакте" користуються близько 36 мільйонів осіб. Як стверджують представники "Однокласників", їхня аудиторія перевищує 150 мільйонів осіб. Однак за щоденною аудиторією ця соцмережа поки поступається "ВКонтакте" - за даними LiveInternet, сайт "Одноклассники" щодня відвідують близько 29 мільйонів осіб. Світова активна аудиторія Twitter перевищує 200 мільйонів осіб. !zn
Читайте також:
Перший фінзвіт Facebook розчарував інвесторів та аналітиків
Борці з педофілією вимагають закрити мережу «ВКонтакте» в 32 країнах