Телевізійна компанія НВО оголосила про те, що пілотні серії двох нових комедійних серіалів її виробництва будуть представлені користувачам Facebook. Причиною того, що американська компанія шукає вихід на нові відео платформи для залучення глядачів, стала популярність онлайн переглядів, повідомляє Reuters.
На сьогоднішній день кількість активних користувачів Facebook склала 1,44 мільярди людей на місяць, що робить соціальну мережу найпопулярнішим ресурсом для компаній, які шукають вихід на ринок онлайн трансляції відео.
Минулого тижня Amazon представила на обмежений час пілотну серію свого серіалу "Катастрофа" в соціальній мережі, а не на своєму власному сервісі онлайн прем'єр. НВО ж в неділю надасть доступ до пілотних серій серіалів "Ballers" з Дуейном Джонсоном і "Грані". Обидва пілоти будуть доступні користувачам Facebook обмежений час.
Раніше повідомлялося, що соціальна мережа Facebook є причиною третини розлучень. Інформація, отримана з Facebook, використовується в якості доказів зради і брехні.