У понеділок, 2 листопада, в Шанхаї був продемонстрований перший китайський великий вузькофюзеляжний пасажирський 3 - С919, повідомляє агентство Сіньхуа.
Літак розрахований на 158 пасажирських місць і стандартну дальність польоту 4075 км. Його розробником і творцем виступила Китайська корпорація комерційних літаків (Comac).
Планується, що С919 здійснить перший випробувальний політ в 2016 році. До здачі в комерційну експлуатацію літак пройде 3-річне тестування. Китайська корпорація комерційних літаків заявила, що на даний момент корпорація отримала 517 замовлень на літак від 21 вітчизняної і зарубіжних компаній.
C919 є частиною довгострокової стратегії Китаю з ослаблення залежності від дуополії Airbus і Boeing. Згідно з метою, планувальників літак буде конкурувати з Airbus A320neo, Boeing 737 MAX і МС-21.
24 вересня американський авіабудівний концерн Boeing уклав рекордний контракт з КНР про постачання 300 літаків на суму 38 мільярдів доларів і створення заводу на території Китаю. Лінія зі збірки літаків буде побудована спільно з Comac. Завод і центр реалізації стане першим великим центром за межами США.
На разі в Китаї - в Тяньцзіні - діє конкуруюча лінія зі збірки літаків Airbus-320.