Європейські регулятори заявили про те, що компанія Meta зможе показувати своїм користувачам рекламу, що базується на особистих даних користувачів, тільки за їхньою згодою. Про це повідомляє Reuters з посиланням на джерело, знайоме з рішенням регуляторів.
Ірландському агентству з захисту даних, яке контролює діяльність Meta, оскільки її європейський офіс знаходиться в Дубліні, дали місяць на прийняття рішень відповідно до обов'язкового рішення Європейської ради захисту даних. За даними джерел агентства, регулятор може накласти на компанію штраф.
Ірландська справа проти Meta була ініційована у відповідь на скаргу австрійського активіста щодо захисту конфіденційності Макса Шремса у 2018 році.
Замість того, щоб мати варіант «так/ні» для персоналізованої реклами, вони просто перемістили пункт про згоду в положення та умови. Це не лише несправедливо, а й явно незаконно», - сказав Шремс у своїй заяві.
За його словами, нове рішення означає, що Meta має передбачити, що користувачі мають мати можливість користуватися версіями додатків, які не використовують особисті дані для реклами. Разом з тим компанія все ще зможе використовувати неперсоналізовані дані для рекламних оголошень або вимагати дозволу на їх використання.
Нагадаємо, раніше Google погодився на врегулювання суперечки з 40 штатами, щоб завершити розслідування того, як він відстежує розташування користувачів. Компанія погодилася виплатити 391,5 мільйонів доларів.