Сервіс заснований на технології Near-FieldCommunication, яка може відправляти й отримувати інформацію на відстані до 10 сантиметрів. Ця технологія буде вбудована в наступне покоління iPhone й iPad, що мають з’явитися наприкінці 2011 року.
Основною метою Apple є отримати «шматочок пирога» від обігу в 6,2 трильйона доларів, які щорічно американські споживачі витрачають на товари загального вжитку. Компанія хоче надати можливість створення власного рахунку Apple, його поповнення й безпосередньої оплати. Поки що користувачі, наприклад, при оплаті послуг iTunes, змушені платити податки за використання кредитних карт. Після введення власних електронних гаманців ця процедура стане найменш витратною і для покупців, і для самої компанії.
До Apple власні смартфони з чіпами NFC уже представив ряд великих компаній. Так, перша модель Nokia з подібним чіпом була випущена ще в 2008 році. Також технологію NFC підтримує смартфон Google Nexus S, представлений у грудні 2010 року.
За матеріалами Bloomberg