Соціальна мережа Instagram офіційно оголосила про запуск інструментів для бізнес-користувачів. Зокрема мова йде про бізнес-профілі, аналітику Insights і нові рекламні можливості.
Бізнес-профілі дозволять включити додаткові функції, наприклад, можливість для клієнтів безпосередньо з профілю зв'язатися з компанією по телефону, SMS або поштою.
Insights – це аналітика для бізнес-користувачів, яка дає дані про поведінку і демографії фоловерів таких акаунтів, про те, які повідомлення знаходять кращий відгук і т. д.
Також для бізнес-акаунтів з'явилася можливість перетворювати пости з хорошими показниками в рекламні прямо з мобільного додатку. Потрібно просто вибрати вже опублікований пост і додати до нього CTA-кнопку. При цьому, можна вибрати цільову аудиторію або надати таргетування самої мережі.
Спочатку інструменти для бізнесу стануть доступними для користувачів з США, Австралії та Нової Зеландії. Однак соціальна мережа обіцяє до кінця року відкрити цю опцію для користувачів по всьому світу.
На початку травня Instagram змінив дизайн і іконку програми. Нова іконка програми являє собою спрощену камеру, а звична для користувачів Instagram веселка перетворилася на градієнт. Також раніше Instagram додав функцію, що дозволяє користувачам перемикатися між декількома обліковими записами.