Американська технологічна компанія NVIDIA створила платформу для моделювання аватарів Omniverse Avatar. Презентація відбулася на щорічній конференції компанії GPU Technology Conference.
Нова технологія дозволяє створювати "живі" віртуальні версії людей завдяки тривимірній графіці з трасуванням променів, комп'ютерному зору, мовленнєвому ШІ та іншим технологіям.
Аватари розпізнають не лише мовлення, а й фіксують емоції на обличчях справжніх людей з іншого боку екрану. Крім того, вони можуть відповідати на будь-які теоретичні питання одразу, що може стати великою допомогою бізнесу, вважають у NVIDIA.
Генеральний директор NVIDIA Дженсен Хуанг показав кілька прикладів застосування технології:
- аватар Дженсена Хуанга з копією його голосу відповідає на питання з різних галузей науки у реальному часі.
- іграшковий аватар-офіціант з "живим" обличчям обслуговує відвідувачів у ресторані, зв'язно відповідаючи на їхні запитання.
- аватар жінки бере участь в онлайн-конференції, але при цьому її мова транслюється одразу сьома мовами з однаковим голосом та інтонацією.
Демонстрацію прикладів можна знайти у повному записі презентації на секундах: 28:10, 01:21:55, 01:23:14.
З недоліків технології варто відзначити можливу затримку реакції аватара на питання близько двох секунд (хоча багато людей перед відповіддю думають довше, у сфері обслуговування це може затягнути процес).
Раніше цього року глава компанії NVIDIA провів на своїй кухні пресконференцію, де презентували новітні технології компанії. У серпні компанія зізналася, що 14 секунд з екрану мовив не справжній Дженсен Хуанг, а його цифровий клон.