Як йдеться у вступній статті редакції, автором якої став Метт Бріттін - відповідальний за бізнес Google у Великобританії - "у світі, де все постійно і швидко змінюється, людям потрібен час на те, щоб подумати".
Перший випуск журналу, назву якого можна перекласти як «Думай щоквартально», присвячений проблемам інформації, фактів, даних. «Як вам знайти те, що змінить ваш бізнес у болоті різної інформації?», пише редакція. «Ми сподіваємося, що ви знайдете натхнення.. у Think Quarterly», йдеться у листі Метта Бріттіна.
Сама Google позиціонує свій новий проект як «унікальний комунікаційний інструмент, який збере разом кращі «голови» світу, для того, щоб обговорити проблеми бізнес-спільноти».
Наступний випуск журналу вийде у травні, далі - у липні та жовтні, тобто раз на квартал.
За матеріалами: Газета.ру