Найбільший світовий відеохостинг YouTube, що належить компанії Google, веде переговори з низкою голлівудських студій про запуск до кінця 2010 року платного сервісу перегляду повнометражних фільмів в інтернеті.
У компанії неофіційно говорять, що якщо голлівудські студії підуть назустріч, то сервіс повинен стати глобальним і оплачувати перегляд фільмів можна буде не тільки на традиційних для компанії американському і західноєвропейському ринках.
Згідно з інформацією джерел, ознайомлених з ходом переговорів, Google вже досить давно веде переговори з групою кіностудій про запуск сервісу потокового перегляду відео через браузер. Обробка показів, трансляція контенту й оплата за перегляди повинна буде здійснюватися повністю за рахунок інфраструктури Google.
Джерела в компанії стверджують, що спочатку даний сервіс має запрацювати у США, після цього будуть додані інші країни. Точний список країн і дата запуску поки що не оприлюднюються, оскільки переговори ще не завершені. Тим не менше, підкреслюється, що обговорення, пов'язані з запуском сервісу потокового перегляду фільмів, мають глобальний характер.
Очевидно, що запуск даного сервісу - це спроба Google відняти у Apple частину мультимедійного ринку, який остання за минулі два роки старанно розвивала. Аналітики кажуть, що переваги Google перед переважною більшістю кабельних та супутникових постачальників відеосервісів полягають саме в тому, що компанія може з мінімальними для себе технічними витратами розпочати мовлення у світовому масштабі. Окрім того, відвідуваність того ж YouTube дуже велика і новому сервісу практично забезпечено увагу користувачів.
Переговори між Google і студіями йдуть вже кілька місяців, однак за останні декілька тижнів вони значно активізувалися і сторони висловили бажання їх завершити. Очевидно, що це також може бути пов'язано з тим, що на цьому тижні компанія Apple готується представити нові можливості інтернет-магазину iTunes, пов'язані з показом відео, а також нові мультимедійні пристрої Apple TV.
Експерти кажуть, що нові ініціативи інтернет-компаній вигідні і студіям, які будуть отримувати відрахування з кожного перегляду фільмів, а це важливо на фоні падіння продажів DVD.
За попередніми даними, сторони позначили планку у 5 доларів за перегляд нового фільму і трохи дешевше за перегляд раніше випущених фільмів. Також повідомляється, що записи на YouTube повинні будуть викладатися відразу ж після прем'єри фільмів у кінотеатрах і одночасно з розміщенням відео на iTunes, Amazon та інших комерційних системах.
За матеріалами CyberSecurity.ru