3! увійшли в топ-10 рекламних мереж, що розміщують оголошення на піратських ресурсах. Про це повідомляється в звіті дослідницької групи Annenberg Innovation Lab з університету Південної Каліфорнії, опублікованому 3 січня.
Дослідники проаналізували рекламу на сайтах з піратськими фільмами і музикою і з'ясували, що найчастіше на них попадаються оголошення, розміщені через мережу Openx. Серед клієнтів цієї компанії значаться видання The New York Post і StartTribune.
На другому місці за активністю розміщення реклами на піратських сайтах стоїть Google разом з її рекламною мережею Double Click. Мережа Yahoo!, включаючи її підрозділ RightMedia, посіла шосту сходинку в топ-10.
Список піратських сайтів дослідники брали із звіту Google про скарги правовласників. Annenberg Innovation Lab буде називати найбільш "доброзичливі" до піратів рекламні мережі щомісяця.
У січні 2011 року медіамагнат Руперт Мердок також звинуватив Google в зароблянні на показі реклами на піратських ресурсах. Представники корпорації тоді заявили, що активно виключають з видачі посилання на сайти-порушників і вкладають мільйони доларів у боротьбу з "поганою" рекламою.
У червні 2012 року вийшло дослідження "The six business models for copyright infringement" (pdf), ініційоване Google. У ньому стверджується, що 86 відсотків файлообмінних ресурсів заробляють на показі реклами. Автори січневого дослідження стверджують, що хочуть допомогти великим брендам перестати спонсорувати піратські ресурси. !zn
Читайте також:
Google запустила українську версію YouTube
Найбільше українців в інтернеті в цьому році цікавили «фільми онлайн» і Євро-2012
Засновник WikiLeaks вважає Google і Facebook інструментами державної стеження
Yahoo! оштрафували на $2,7 млрд