Google, що володіє найбільшою в світі однойменною пошуковою системою, збирається зробити так, щоб користувачам не потрібно було шукати інформацію, а щоб інформація сама знаходила користувачів. Про це на конференції LeWeb 2010 у Парижі розповіла Марісса Майєр (Marissa Mayer), віце-президент компанії з пошукових продуктів.
«Ідея полягає в тому, щоб доставляти інформацію користувачам», - передає слова Майєр видання TechCrunch. Вона додала, що зміни будуть носити революційний характер.
Цю революцію в Google, однак, мають намір здійснювати поступово. Нещодавно компанія запустила миттєвий пошук - тепер користувачі веб-браузерів IE, Firefox, Chrome і Safari бачать результати пошуку до того, як вони закінчать вводити запит. Наступномим етапом стане автоматичне надання релевантного контенту прямо під час веб-серфінгу - необхідна користувачеві інформація може з'являтися в окремому вікні, не перериваючи основний процес.
Працювати технологія передбачення потреб буде і на мобільних телефонах. Наприклад, користувач зможе отримати актуальне меню ресторану одразу ж після того, як увійде в нього, до того, як займе столик. Це можливо вже зараз, проте поки не уніфіковано і не поставлено на широку ногу, говорять у Google.
За матеріалами cnews.ru