Минулого року продажі реклами на YouTube зросли на 36% порівняно з 2018 роком і на 86% порівняно з 2017. Раніше відомості про доходи від реклами на хостингу не публікувалися, розкривалися лише загальні відомості про рекламу в Google та інших областей бізнесу", куди входив і YouTube.
"Щоб дати більш повне уявлення про наш бізнес і його перспективи, ми розкриваємо джерела доходу більш детально, виділяючи пошук, YouTube і Cloud", - розповіла фінансовий директор Alphabet Рут Порат.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Раніше YouTube прийняв рішення позначати ЗМІ, які отримують державне фінансування. Наголошується, що метою нововведення є забезпечення користувачів інформацією, яка допоможе їм краще зрозуміти джерело новин, які вони збираються подивитися.