Google і Facebook вже давно перетворилися на серйозних конкурентів, змагаючись у безлічі напрямків. Однак два інтернет-гіганта все ж можуть об'єднуватися, принаймні тоді, коли справа доходить до рекламного ринку в інтернеті. Так, Google анонсувала, що її платформа DoubleClick незабаром буде продавати клієнтам рекламу на Facebook.
Це означає, що не далі ніж через пару місяців клієнти зможуть купувати площі на Facebook Exchange (FBX) через платформу DoubleClick Bid Manager. FBX являє собою ретаргетинговую рекламну платформу Facebook. Вона працює у відношенні користувачів Facebook, коли ті не працюють з соціальною мережею, а знаходяться на зовнішніх сайтах. Такі користувачі виявляються через cookie і на підставі поведінкового аналізу їм надається відповідна реклама.
"Партнерство завжди було ключем до успіху Google. Тому ми раді оголосити про те, що наші клієнти незабаром зможуть працювати з Facebook, беручи участь у FBX", - заявили в Google.
Зазначимо, що хоча ця угода між двома інтернет-гігантами носить стратегічний характер, сама Facebook про угоду з Google взагалі нічого не говорить, а у Google з цього приводу є невелике заява з 4 параграфів, яку не розміщено в офіційному блозі Google, а доступна лише для рекламників. Нагадаємо, що FBX була запущена раніше в цьому році. Тоді багато інтернет-компаній вітали запуск FBX, оскільки вона допомагала багатьом генерувати рекламний прибуток, однак в Google тоді дистанціювалися від FBX, втім зараз самолюбство, мабуть, відійшло на другий план. !zn
Читайте також:
Google буде використовувати імена і фото користувачів своїх сервісів в рекламних цілях
"ВКонтакте" легалізує відео за допомогою онлайн-кінотеатрів