Як зазначає видання, програма буде доступна власникам сайтів в Північній Америці, Великій Британії, Німеччині, Австралії та Новій Зеландії. Вона буде ідентифікувати користувачів, які користуються адблокером, і пропонувати їм дозволити перегляд реклами або платити за відмову від неї.
Користувачі зможуть оплачувати відмову від реклами за допомогою спеціального електронного гаманця Google Contributor, який буде передавати кошти власникам сайтів і Google.
Крім того, компанія підтвердила, що планує вбудувати адблокер в браузер Chrome. Програма, яку пропонує Google, буде блокувати не всю рекламу, а тільки найбільш "нав'язливу". Таким чином компанія хоче "поліпшити досвід веб-серфінгу" і захистити свій бізнес. Близько 86% доходів Google отримує від реклами. При цьому, один з чотирьох користувачів комп'ютерів та один з 10 користувачів мобільних пристроїв використовує адблокер.
Раніше повідомлялося про те, що додаток Google Maps для мобільних пристроїв навчилося самостійно обчислювати ймовірний пункт призначення у режимі навігації. Для визначення найбільш ймовірного пункту призначення функція Driving Mode аналізує історію попередніх маршрутів та історію пошукових запитів. Після того, як додаток визначить ймовірне місце прибуття, навігатор буде видавати стандартну в таких випадках інформацію про час у дорозі, щільності потоку і можливі маршрути.