Інтернет-компанія Google анонсувала власний музичний онлайн-сервіс Google Play Music All Access. Він надасть користувачам Android-пристроїв доступ до мільйонів треків по системі платної підписки, повідомив на відкритті конференції Google I/O в Сан-Франциско топ-менеджер компанії Кріс Йерга (Chris Yerga).
Користувач сервісу може слухати плейлисти, складені музичними редакторами, окремі альбоми, складати і редагувати власні збірки, а також отримувати персоналізовані рекомендації.
Кожна композиція може стати початком так званої онлайн -"радіостанції" - збірки схожої музики. "Це радіо без правил", - заявив Йерга. Користувачі також можуть об'єднати власну фонотеку з All Access.
Спочатку сервіс буде доступний лише користувачам у США, де вартість передплати на нього складе $ 9,99 на місяць. Користувачі також отримають 30 днів на безкоштовне тестування All Access, а при оформленні передплати до 30 червня його вартість складе $ 7,99. Поступово компанія планує запустити його і в інших країнах світу.
Конкурентами All Access від Google будуть спеціалізовані ресурси Pandora, Spotify і Last.fm, а також новий сервіс Twitter Music. Розвиватися в цій сфері почала і соцмережа Facebook - в рамках оновлення стрічки новин користувачі зможуть проглядати тільки повідомлення друзів про прослухану музику. Персоналізовані рекомендації музики є і в російських соцмереж ВКонтакте і Однокласники. Крім того, на ринку ходять чутки про розробку власного музичного сервісу компанією Apple. !zn
Читайте також:
Ігрова платформа Google для Android-пристроїв близька до виходу
YouTube запустив у тестовому режимі платні телеканали
Автори книг хочуть відсудити у Google 3 мільярди доларів