Постійне збільшення пропускної здатності Інтернету і розвиток нових сервісів ось-ось приведе до перевороту в тому, як люди дивляться фільми вдома.
За даними дослідження, проведеного аналітиками компанії IHS Screen Digest, у 2012 році число переглядів фільмів у Мережі вперше перевищить число переглядів на DVD або дисках Blu-ray. Поки що - у США.
Як передає Bloomberg з посиланням на дані дослідження, торік американці легально дивилися кіно по Інтернету 1,4 мільярда разів. У 2012-му цей показник зросте майже у 2,5 рази - до 3,4 мільярда. При цьому перегляди з фізичних носіїв впадуть з 2,6 млрд у 2011-му до 2,4 у 2012-му.
94% легальних мережевих "кіносеансів" припадає на сервіси з підписки, зокрема, Netflix, Hulu Plus або Amazon Prime. Аналогічна ситуація вже давно спостерігається в музиці - продажі CD падають не перший рік, у той же час, люди все більше користуються онлайновими сервісами, які не порушують авторські права.
"Ми бачимо початок кінця ери кіно на фізичних носіях, таких як DVD або Blu-ray, - відзначає головний аналітик IHS Ден Кріан. - Однак на перехід, швидше за все, піде час. Адже з моменту відкриття магазина iTunes пройшло майже дев'ять років, а CD і раніше залишаються життєво важливим елементом музичного бізнесу".
Важливу роль у популярності онлайнового кіноперегляду грає невисока ціна. Якщо кожен перегляд кіно на DVD або Blu-ray обходиться в середньому в 4,72 долара, то за кіно в Мережі американський споживач платить лише близько 50 центів. !zn