Соціальна мережа Facebook і медіахолдинг Time Warner разом виховуватимуть дітей і молодь, повідомляє Associated Press з посиланням на заяву компаній.
«Ми віримо, що спільна робота з учителями та батьками допоможе навчити підлітків говорити про свої проблеми, а також зупинить підліткове хуліганство», - заявила представник Facebook Шеріл Сандберг.
У рамках кампанії соцмережа Facebook, аудиторія якої становить близько 750 млн користувачів, улітку почне розміщувати на своїх сторінках соціальну рекламу про шкоду насильства зі слоганом «Не хулігань, поговори». Восени, коли підлітки повернуться до шкільних занять, Facebook запустить спеціальний додаток, що дозволить молоді швидше повідомляти про кібер-хуліганів. Цю ініціативу ще чотири місяці тому висунув президент США Барак Обама.
Крім Facebook кампанію проти підліткового хуліганства підтримали видання та мовні компанії, що входять до медіахолдингу Time Warner: соціальну рекламу розміщено в журналах People, Time and Sports Illustrated, а також вона потрапила в ефір телеканалу CNN.
Згідно з офіційною інформацією, щоденному насильству можуть піддаватися близько 13 мільйонів американських школярів. Кожна друга молода людина у віці від 14 до 24 років хоча б раз ставала жертвою кібер-хуліганів, ідеться в дослідженні, проведеному в 2009 році агентством Associated Press і телеканалом MTV.
Як уточнює Associated Press, насильство серед американських школярів може проявлятися у вигляді глузувань над сексуальною орієнтацією й смаками підлітка. Такий тиск призводить до емоційних проблем, вживання наркотиків і, в крайніх випадках, до суїциду.