Нова платформа являє собою трохи змінену версію Facebook. У ній можна створювати групові чати, персоналізовану стрічку новин, спільно працювати з документами, а також здійснювати відеодзвінки. Крім того, соціальна мережа володіє підвищеним захистом від хакерів і не містить реклами.
Вартість використання Workplace становить три долари на місяць за людину для першої тисячі працівників, два долари для наступних дев'яти тисяч осіб. Для інших працівників компанії користування соціальною мережею складе долар на місяць.
Останні два роки додаток тестували тисячі компаній по всьому світу, включаючи норвезьку телекомунікаційну фірму Telenor - вона перевела на платформу 35 тис. своїх співробітників.
Раніше повідомлялося про те, що Facebook планує створити соціальну віртуальну реальність. Суть проекту, запущеного Facebook, полягає в інтеграції віртуальної реальності в інтернет-простір, у тому числі в соціальні мережі. Створений відділ буде займатися вивченням того, наскільки люди зможуть обмінюватися даними і взаємодіяти в умовах віртуальної реальності. Фахівці відділу будуть працювати спільно з Oculus та іншими підрозділами Facebook, що дозволить забезпечити впровадження нової технології на всіх платформах.