У Facebook заявили про те, що будуть боротися з недостовірною інформацією разом з найбільшими ЗМІ Франції, включаючи Agence France-Presse, BFM TV і газети l'Еxpress і Le Monde.
Про приєднання до ініціативи, яка отримала назву Cross Check, заявила також компанія Google.
Facebook зіткнулася з хвилею критики під час президентських виборів у США, пов'язаною з тим, що соціальна мережа не доклала всіх зусиль для того, щоб уникнути публікації фейкових новин у стрічці новин користувачів. Після цього соціальна мережа почала роботу над ефективним механізмом боротьби з неправдивими новинами.
Раніше видання Gizmodo повідомило, що співробітники підрозділу Trending Topics соціальної мережі регулярно приховували новинні історії про збори консервативних активістів в США, а також про діяльність відомих членів Республіканської партії США Мітта Ромні і Ренда Пола, хоча ці пости і користувалися великою популярністю. Керівництво Facebook не виявило свідоцтв упередженого підходу при доборі новин для стрічки користувачів соцмережі.